Sekapostaus

Päivät menee aina niinkuin ennenkin, eli mitään erikoista asiaa mulla ei taaskaan ole. Niko on palannu joululoman jälkeen takaisin koulun penkille ja minä & Jade lötkötellään kotona. Eilen vaihdoin aikani kuluksi olohuoneen järjestyksenkin, pitäisi vain saaada seinille jotain kun ne ovat niin masentavan valkoiset ja tyhjät. Haluaisin Jadesta canvas -taulu kokoelman seinälle, mutta sekin maksaa maltaita joten taitaa jäädä hankkimatta ainakin hetkeen.
Oikeen ottaa päähän kun olisi niin paljon mitä pitäisi ostaa, tai no pitäisi ja pitäisi, mutta siis semmosta mitä periaatteessa tarvii ja ainakin olisi mukavempi olla jos koti olisi sellainen missä oikeesti viihtyis. Mua ainakin ärsyttää suunnattomasti meidän sisustus, koska siinä ei ole ollenkaan päätä eikä häntää, kaikki on vain jotenkin sekasin. Seuraava ''iso'' hanke olisi sohva! Mun makuun kun ei nämä meidän punaruskeat nahkasohvat oikeen ole. Mutta parempi nämä kuin ei mitään.
Eilen myös luultavasti pimahdin täysin sillä rupesin selailemaan hääpukuja! (:D) Löysinkin oikein hienon, jonka todellakin haluaisin ylleni sitten kun joskus naimisiin mennnään.. tosin siihenkin saattaa mennä jokunen tovi, vaikka sossun akka sitä meille jo ehdottelikin.

Viime postauksessa ehdin jo mainita kuinka hienosti yöt ovat menneet, no eiköhän heti sinä yönä alkanut se takkuaminen jota on jatkunut tähän päivään asti.. eli älä IKINÄ tule kertomaan mitään edistymis juttuja blogiin tai varmasti tulee takapakkia.

Mä painelen tästä nyt nukkumaan, koko päivän taas särkenyt päätä.. Lääkkeetkin auttaa jopa puoleksi tunniksi tai sitten ei ollenkaan -.-
Öitä!

2 kommenttia

  1. Sinähän olit alle 16, kun tulit raskaaksi. Tuliko teille ongelmia siitä että Niko oli yli 16, mutta sinä et ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu olin 15v. kun plussasin. Ei meille mitään ongelmia siitä tullut, minä olin sillon siis 15 ja niko 18. Enkä ymmärrä mitä ongelmia siitä edes olisi voinut tulla? :)

      Poista

Kiitos kommentista!