Vime päiviä ja uutta vuotta

Siis nyt tulee varmaan tylsin postaus mitä oon koskaan kirjottanu, syyksi pistän sen, että viime päivät ovat muutenkin olleet ihan mahottoman tylsiä, enkä ole Vetelin reissun jälkeen kertaakaan jaksanut kaivaa kameraa ja räpsiä kuvia.

Rakkaimmat
Enimmäkseen ollaan oltu vaan kotosalla, ja oon ollu niin kiukkunen kun täällä on koko ajan sotkusta, joudutaan siivota joke h*lvetin päivä! Mitäköhän siitä sitten tulee kun muksukin oppii sotkemaan,, jippii.. Ja joo sen huomaa että oon ollu todellatodella hyvällä päällä.. Anteeksi Nikolle siitä :D

Eilen käytiin juomassa kahvit Jaden kummitussedän, Henkan 30v. synttäreiden kunniaks, vanha pappa jo ;)
Muuten me vietettiinkin uuttavuotta vain ihan kotosalla leffaa katsellen ja mässytellen. Ja eilen se päivä koitti kun mun teki niin mieli lähteä viihteelle ihan näin 1½ vuoden tauon jälkeen... siis ennen eilistä ei ees ollu tehny mieli ollenkaa ees yhtä ottaa näin muutenvaan ja se ettei viihteelle lähetty ei ollut siitä kiinni että ei ois hoitajaa saanu, vaan ylipäätään se ettei vaan ollut rahaa..Kyllä sitä viihteelle kerkiää myöhemminkin ja mielummin vietin uuden vuoden näinkin, ja pääasia on se, että viimeset tunnit vuotta 2013 sain viettää mun rakkaimpien ihmisten seurassa, Niko & Jade <3

No hyvää alkanutta vuotta 2014 teille kaikille!

Ei kommentteja

Kiitos kommentista!