11 asiaa

Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

Haasteen sain: http://vauvarallia.blogspot.fi/

11 asiaa minusta:1. Oon lyhyt :D Huimat 152cm pitkä!
2. Vihaan mun ripsiä ja kulmia, koska ne on niiin vaaleet, ettei niitä ees huomaa :D Onneks Jadella on Nikon tummat pitkät ripset.
3. Haluan mun perseeseen asti yltävät pitkät hiukset takaisin.
4. En oo koskaan ollut mikään hirmu kissa -ystävä, mutta silti meillä on kissa :D
5. Oon aina tykänny lapsista, pienenäkin änkesin aina serkkujen lapsia nukenvaunuihin.
6. Pienestä asti mun unelma mies on ollut pyykkilautavatsan omaava ruskeasilmäinen ukkeli, mutta kun tapasin Nikon niin sekin mielipide muuttui. Luonne on se tärkein, mutta ulkonäölläkin on merkitystä :)
7. Ennen en voinu mennä ilman meikkiä mihinkään, siis noin 1½ vuotta sitten, mutta nyt meikkaan vain jos on pakko, tosin ajattelin nyt ruveta taas panostamaan siihenkin :D etten aivan rupsahtamaan pääse.
8. Kärsin pahasta emetofobiasta.. enemmän siitä voitte lukea TÄÄLTÄ
9. Oon aina elänyt siinä uskossa, että mun ensimmäinen lapsi olisi poika.. No toisin kävi :D
10. Äkkipikaisuus on yksi mun luonteen huonoimmista puolista.
11. viimesenä silauksena se mikä ottaa hieman nuppiin, niiiiin, multa löytyy edelleeen 8kg raskauskilojaa, eikä ne lähe millään poies
:D

11 kysymystä, jotka sain:
1. Mitä toivoit joululahjaksi?
- Hmp,, läppäriä :) Ärsyttää kirjotella täs Nikon pöytäkoneella, kun ei voi olla niin letkees asennos :D
2. Lempi karkki?
- Mä en hirveesti karkista tykkää, mut melkein kaikki suklaakarkit menee.
3. Jos voittasit lotossa mitä tekisit?
- Laittaisin rahaa säästöön ainakin tulevaisuutta varten ja Jadea tietenkin + mahd. tulevia lapsia;) Mutta ainakin rakennuttaisin ihanan oman talon, uus auto yms. JA shoppailuunhan ei oo ikinä liikaa rahaa ;p
4. Jos saisit matkustaa mihin maahan vaan mihin menisit?
 - Turkkiiiin =) Mutta Saksa on luultavasti seuraava mihin mennään, sinne on pakko päästä uudestaan!
5. Haluaisitko asua maalla vai kaupungissa ?
 -En maalla, enkä ihan kaupungissakaan... Täää on ihan hyvä missä nyt ollaan, kauppoja lähellä, muttei kumminkaan liikaa kaupungin hälinää.
6. Millainen on unelmien kotisi?
 -Avara ja valoisa! Se on yks tärkeimmistä mikä mun mielestä kuuluu kotiin.. Tosin tää meidän kerrostalo kaksio ei oo ihan semmonen, mutta saa luvan kelvata nyt jokusen tovin.

7. Tykkäätkö leipomisesta, jos vastasit kyllä mitä leivot yleensä ?
 -Tykkään! Mutta menetän hermot siihen niin nopeesti, että harvoin tulee leivottua.. Nimittäin tuntuu että kaikki mitä leivon epäonnistuu jollain tavalla. Se vaihtelee aika paljon mitä leivon, keksejä, pullaa kakkuja yms :D

8. Jos sinusta tehtäisiin kirja mitä siinä olisi?
 - Luultavasti se kertoisi teiniäitiydestä :)

9. Neulominen vai virkkaaminen mielummin?
- EI kumpikaan :D oon aina ollu koulussakin puutyöhommissa :p
10. Pelkäätkö mitään?
 -Yksin oleminen kotona on k-a-u-h-e-e-t-a! Pelkään jo nyt sitä, kun Niko lähtee inttiin ens talvena :/
11. Oletko lukijani?
-Olen!

Anteeks oon tylsä, enkä haasta ketään.. Koska ei siitä oo hirveen pitkä kun ihmisiä samantapaisessa haasteessa haastoin :)

2 kommenttia

  1. Mulla vähä sama juttu ton leipomisen suhten että, ku alan jotain tekee se epäonnistuu saoin ku välillä ruuan laitossa,joten mieheni pääosin tekee meilel ruuat :D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha meillä niin sama juttu! Voin kyllä lättytaikinan väsätä mut Niko on se joka niitä sitten joutuu paistamaan ;p Meillä myös yleenstä ruuan tekee Niko tai sitten yhdessä, tosin usein siinäkin luovutan kesken kun hermot ei kestä ;DD Mutta kiva että löytyy muitakin joilla ei ainakaan leipomisen suhteen oo pitkä pinna.

      Poista

Kiitos kommentista!