Pikakuulumiset

Sinisimmu

Täällä ollaan edelleen kipeinä, tai no mä oon. Jade onneks jo oma ittensä, mitä nyt pientä krohinaa lukuun ottamatta.
Eilen sain Jaden yöunille jo 8!:) Ei käyty eilen kertaakaan Jaden kanssa makkarissa, vaan vasta sitten kun oli aika mennä nukkumaan, ja yritin mä sitä valvottaa kuudesta eteenpäin, mutta eihän tommonen isänsä unilahjat omaava neiti jaksanu pitää silmiä auki vaikka kuinka piti pystyasennossa tai jutteli sille. No yö ei mennykkään niin mallikkaasti.. Jade itki koko ajan luultavasti mahakivuista ja Niko joutu vähän väliä käydä sen sängyn luona, itte olin niin heikos hapes että hyvä ku kylkee jakso vaihtaa. Se on jännä, kun pienenä mulla oli kova kuume niin eipä sitä musta mitenkään huomannu, leikin aina ihan normaalisti yms. mut nykyään kun on lämpöä edes sen 37 niin oon jo ihan raato :D
Jadelle on tullu nyt jonki moinen päivä rytmi, tai no rytmi ja rytmi, mutta siis neiti nukkuu aina noin tunnin sitten se syö ja valvoo tunnin-1½h ja niin se koko päivä sitten meneeki, paitti iltaa kohden se ei sitte enää valvokkaan sen syönnin jälkeen mikä on sinälleen ehkä huono juttu kun iltasin sitte nukkuu niin paljo ettei yö unet maistu.
Jadella on nyt ollu myös ummetusta viimeset 3 päivää, eli mitään ei oo siis tullu. No sekin ummetus tais loppua tänään, ja sen kyllä huomas että ei oo pariin päivään tullu mitään. Uskon että toiki johtu siitä uudesta maidonsakeuttajasta ku se oli joku eri merkki mitä Niko oli ostanu, eilen haettiin sitte uus paketti sitä vanhaa niin näyttää ainaki vatta toimivan paremmin.

Sais kyllä häipyä tää flenssu jo muualle, jos vaikka huomenna näkis Karoakin :)



Tällä hetkellä neiti vetelee toisia päikkäreitä, mitäköhän sitä itelle keksis..Kai sitä vois syödä vähä suklaamuroja (:D)

Ei kommentteja

Kiitos kommentista!