Kuulumiset

 Täällä ollaan ruvettu nukkumaan yöt todella hyvin, ainakin viimeiset 2 yötä on menneet todella mallikkaasti vain yhdellä heräämisellä ja nekin ovat olleet 6-7 aikaan aamulla ja siitä ollaankin jatkettu unia vielä pari tuntia. Jadekin on paljon iloisempi päivisin kun saa öisin kunnolla nukkua. Eilen tosin neiti valvoi klo 17-00 ja siitä heräsi syömään 6 josta jatkoi unia vielä 12 saakka. Itse nousin ennen Jadea, koska 11 aikaan Jade inisi sängyssään ja päätin mennä lämmittämään maitoa ennen kuin kunnon huuto alkaa, no neiti oliki sitte nukahtanu takasi, mitäpä turhaa itte oisin enää takasi nukkumaan menny ja sainpahan nauttia aamupalankin täysin omassa rauhassa blogeja lueskellen, se olikin tämän päivän hyvä asia.. Muu päivä onkin sitten mennyt kiukuten tai itkeskellen, ei Jaden osalta vaan mun. Itkut johtuu luultavasti näistä pillereistä, muutenkin tämä jatkuva vuoto ottaa päähän. Ensinnäkin itkin siitä kun mun oli nälkä mutten jaksanut kävellä jääkaapille? :D ja sitten siitä kun Alma putosi idolsista, ja siitä kun facebook pelin elämät loppui, niin mitkä hormoonit? Naurettavinta oli myös se, kun tulin serkkuni luota kotiin ja tarkotus oli lähteä suoraan siitä kauppaan, no eka hoputtelin Nikoa, ei mitään reakointia, päätin sitten mennä vähän leikkelemään taas mun hiuksia, no sitten ko olin valmis huomasin, että Niko oli siinä välissä nukahtanu nojatuoliin.. Loput voitte arvata.. Kyllä vedin siitä sitten raivarit puin takin päälle menin istumaan toiseen nojatuoliin ja siinä istuin talvitakki päällä melkein 3 tuntia. Hävetys.
Nää mun pillerit saa kyllä lentää nurkkaan, ei mulle vissiin sovi mitkään, vaikka nääkin pillerit on semmoset missä on mahollisimman vähä niitä hormooneja.

Joopa joo, no hyvää loppuviikkoa kaikille! :)

2 kommenttia

  1. Minkä merkkiset pillerit sulla on? Mun pitäis alottaa Yatz-merkkiset, enkä oo niitä ennen kokeillu..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on Mercilon merkkiset.. Tosin eilen jätin ne pois jos vaikka tää vuoto loppuis ja muutenki oisin taas oma itteni :)

      Poista

Kiitos kommentista!