Isovanhemmat

Isovanhemmalla on tärkeä rooli lapsenlapsensa elämässä. Isovanhemmat ovat lapselle luultavasti ne toiseksi luotettavimmat ja tärkeimmät ihmiset omien vanhempien jälkeen. Ei tosin kaikilla, mikä on mun mielestä ikävää. Tsempit heille, joilla ei ole isovanhempia lapsen elämässä mukana ja auttamassa! Mun suhde mun isovanhempiin ei ollut mikään kovin läheinen. Läheinen, mutta ei tarpeeksi. Kävin kylässä sillointällöin, mutta ei voinut sanoa, että mulla olisi ollut mummula. Mummula on lapselle kuin toinen koti ja sellaisen halusin myös omille lapsilleni. Ja onneksi he ovat saaneet (pikkuvelikin tulee varmasti saamaan) tälläisen paikan osaksi elämäänsä. Jadella on kaksi mummulaa ja neljä tärkeää isovanhempaa.

En voi edes sanoin kuvailla kuinka kiitollinen olen siitä, miten mahtavat isovanhemmat Jade on saanut elämäänsä! Todella mahtavat, huolehtivat ja ennen kaikkea rakastavat isovanhemmat! Kuinka paljon he ovatkaan meitä auttaneet ilman, että on tarvinnut edes pyytää, sekä pyydettäessäkin. Välillä isovanhemmat höösäävät ehkä liikaakin, mutta niin sen kuuluukin mennä. Isovanhempien täytyy hössöttää, opastaa, sekä hieman lelliä lapsenlapsiaan. Jadea on ainakin lellitty ja sen kyllä huomaa sitten kotona.. kröhöm. :D
Me vieraillaan kummassakin mummulassa viikottain, joten isovanhemmat kuuluvat vahvasti meidän, sekä Jaden arkeen. Heitä neiti kyseleekin päivittäin monta kertaa. Jade on ollut molempien vanhemmilla muutamasti yökylässä ja olisi varmasti ollut useimminkin heidän puolestaan, mutta kun mä en oo vain malttanut antaa. Luotettavempaa paikkaa ei olekkaan kuin mummula, mutta silti en vaan osaa kovin helposti luopua edes yhdeksi yöksi. Nyt tosin oon hieman hellittänyt ja Jade pääsi n. kuukausi sitten ensimmäistä kertaa kummeilleen yöksi! Pointsit mulle siitä. Aion kyllä tyrkätä Jaden mummulaan alkukuusta, jotta me päästään Nikon kanssa viettämään edes vähän yhteistä aikaa ennenkuin tuleva tissitakiainen vauva syntyy.



Tällä postauksella halusin itseasiassa vain kiittää teitä.
Kiitos kun te neljä olette maailman parhaat isovanhemmat!<3

Ei kommentteja

Kiitos kommentista!