Puuhapäivä perjantai & ylimääräistä hölpötystä!



Huhhui, mikä päivä takana! Tekemistä on ainakin piisannut jos ei muuta.
Aamulla noustiin vähän ennen yhdeksää, katseltiin lastenohjelmia ja leikittiin milläs muullakaan kuin muumitalolla. Tänä aamuna tuolle ''kaikki on pahaa, mikään ei kelpaa'' -neidille upposi aamupuurokin suht. kivuttomasti! En tiedä mitä tuolle enään aamusin ja iltaisin syöttäisi, kun ei mikään kelpaa. Ei leipä, ei rahka, ei puuro, eikä hedelmät. Ehdotuksia?
 Hieman ennen kahtatoista suunnattiin ulos ja Jade sai leikkikaverikseen kuusi pikkuserkkuansa. :D Vilinää ja vilskettä riitti! Jade on aivan hulluna tuoreimpaan pikkuserkkuunsa ja olisi jatkuvasti hoivaamassa vauvaa. Toivottavasti ottaa yhtä innokkaasti tulevan pikkuveljen vastaan! :)

Päivällä pakkasin Jaden vaunuihin päikkäreille ja suunnattiin kevyt 6km lenkki mummulaan. Aina kun tuonne lähtee käppäilemään ei koskaan tule ajatelleeksi, että pitäisi takaisinkin päästä. Usein oonkin soittanut Nikon hakemaan. Laiska minä :D Nyt tosin ei ollut muuta mahdollisuutta kuin kipsuttaa omilla pikku kintuilla kotiin, ei nimittäin pahemmin kyytiä heru kun toinen on lähes 400km päässä. Onneksi sunnuntaina me saadaan Niko kotiin! Hirmunen ikävä!<3
Huhhui, kyllä tuommonen pikku matkakin vaan tuntuu, ainakin tämän mahan kanssa. Supistuksia ei ihme kyllä kovin paljoa ole edes nyt ollut ja hyvä niin! Saisivat luvan pysyäkkin vähemmällä ja palata vasta rv36--> Ensi viikon keskiviikkona onkin jälleen kontrollikäynti. Ihana päästä kurkkimaan poitsua.<3




Vihdoin ja viimein mun unelmat omasta terassista toteutuvat ensi kuussa! Mummula muuttaa muotoaan ja siitä tulee meidän KOTI! Niiin ihanaaa ja mä olen aivan täpinöissäni! Oon jo pitkään yrittänyt ''häätää'' mun vanhempia pois tuosta unelma rivitalokolmiosta, jotta me siihen päästään ja nyt vihdoin! :D Hassua sinänsä muuttaa siihen, sillä asuinhan itsekkin siinä n. 3-vuotta ennenkuin muutettiin Nikon kanssa saman katon alle. Nyt Jade saa siis mun vanhan huoneenkin, hupsua. :'D En malta odottaa, että pääsee sisustamaan uutt asuntoa ja nyt saa laittaa kaikki myös vauvalle valmiiksi. Oon nimittäin stressannut ihan kamalasti siitä, että onko mitään järkeä laittaa tänne vauvalle mitään jos me nyt löydettäisiinkin asunto, mutta nyt on sekin ongelma poissa! 
Saatte varmasti kuulla lisää uudesta asunnosta ja sen sisustuksesta myöhemmin.
Nyt kun mä olen syönyt tämän naksupussin loppuun suuntaan sänkyyn tuhisemaan mahan viereen.
Öitä!

Ei kommentteja

Kiitos kommentista!