Kuulumisia sairastuvalta.

Kukkuluuruu! Täällä taas vaihteeksi sairastellaan, mutta tällä kertaa sairastelija ei suinkaan ole Jade, vaan minä. Tässä mä makaan sohvan pohjalla oksennustaudin kourissa näpyttelemässä tätä tekstiä puhelimella. Älkää siis välittäkö kirjoitusvirheistä. 
Jotta mä en aivan liian helpolla pääsis tän taudin kanssa, niin Niko lähtee tänään Himokselle töihin ja palaa vasta sunnuntaina, on kotona huimat kaksi päivää ja lähtee taas töihin. Hyvähän se on, että on töitä, mutta miksi just nyt pahimpaan mahdolliseen väliin mä sairastan tätä inhottavinta öklötautia? Kaiken kruunaa se, että tänään olisi myös meidän 4. vuosipäivä. Ei tässä paljoa toista kyllä hellitä. :D

Mutta enköhän mä näistä päivistä kunnialla selviä. Onneksi on paras mahdollinen tukiverkko ympärillä<3 Mä vaan niin toivon, että Jade säästyy tältä iljetykseltä!

Jottei aivan valitukseksi mene, niin vihdoin näyttää aurinkokin paistavan risukasaan ja meidän asunto asiat saattavat järjestyä! Nyt pitää vaan jännätä ja pitää peukut pystyssä. :)


Mukavaa viikkoa kaikille! Kyllä mäkin vielä elävienkirjoille täältä nousen. :D

Ei kommentteja

Kiitos kommentista!