Blogin kautta ystäväksi.

 Ennen raskautta mulla oli paljon kavereita ja muutama läheinen ystävä. Raskausaikana rupesi kavereita lähtemään, mutta ystävät säilyivät. Kun Jade syntyi, muutama ystävä jäi pitämään yhteyttä, mutta sekin loppui parin kuukauden päästä. Nyt taas kun Jade on vanhempi, on muutama ruvennut taas kyselemään kuulumisia. Tottakai mulla on sukulaisia, jotka on mulle kuin ystäviä ja Nikon suvustakin mulla on yksi ihana ystävä. Mutta kyllä sitä kaipaa niitä ''ei sukulais'' ystäviäkin.
Tälläisen ihanan ystävän löysin blogin kautta, tai no itseasiassa tämä henkilö löysi minut! Hän on itse myös nuori äiti ja otti muhun tosiaan yhteyttä blogin kautta. Ja ette siis arvaakkaan kuinka hyvä mieli siitä tulee, kun pystyt antamaan itsestäsi niin hyvän kuvan, että joku oikeasti haluaa tutustua suhun ja saada vertaistukea.
Melissa on mua vajaan vuoden vanhempi ja hänellä on niin suloinen 3 viikkoa vanha tytär, jonka näin tänään ensimmäistä kertaa ja mun sydän suli täysin! Ollaan nähty Melissan kanssa nyt kaksi kertaa, mutta juttu luistaa niin hyvin, että voisi luulla että oltaisiin tunnettu jo vuosia. Ollaan jutusteltu facebookin kautta jo jonkun aikaa ja useimmin pitänyt nähdäkkin, mutta hankaluuksia tuottaa nyt ainakin tämä välimatka. Paitsi että onneksi Nikolla on nyt loma ja se saa kuskata mua aina sinne!

 Tänään tosiaan oltiin Jaden kanssa Melissan luona katsomassa pikkuista prinsessaa ensimmäistä kertaa ja voi että kun se onkin pieni! Onko Jadekin muka joskus ollut noin pieni ja vielä pienempi? Vauvakuume iski päälle totaalisesti, kunnes iski nälkä! Ei me siis kovin kauaa keretty sisällä olla, kun suuntasimme kohti Hesburgeria. Mä niiin vihaan paikkoja missä ei ole itsestään aukeavia ovia, koska se on niin ärsyttävää yrittää vaunuilla vääntää ja kääntää normaaleista ovista. Nytkin piti hetken pohtia että miten toimitaan, kun siellä oli vielä kaksi ovea peräkkäin. Mutta ei siinä auttanut muu kuin lykätä Jade hetkeksi yksin sisälle heseen ja auttaa Melissa sisään. Totuus on kuitenkin se, että hese ruoka on vaan niin hyvää! Mutta me sentäs käveltiin sinne, eli kulutettiin kaloreita jo ennenkuin edes päästiin perille ;) Oli kyllä mukava päivä ja tälläsiä saa luvan olla useimminkin! Kiitos sulle, että otit yhteyttä. :)
Jadekin olisi halunnut syödä Melissan jäätelön!
 Se siitä hienostuneesta ruokakuvasta :D

1 kommentti

  1. Melissa, se on kyllä niin kaunis nimi <3 Meidän Melissa 7v. suuntaa jo kohta kouluun :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!