Kaunis tyttö & kaunis nimi!

Rakas kummityttömme sai tänään nimekseen:
Minja Annikki Vilhelmiina


 Ristiäiset meni todella mukavasti, (ainakin siis mun mielestä, ite prinsessan äidin mielipidettä en tiedä)
Vieraita ei ollut liikaa, mikä oli hyvä, sillä jännitin tilaisuutta ihan hirveesti! Mutta hyvin se meni ja Minja oli tosi nätisti koko ajan ja päästeli kunnon haisu pieruja. Tilaisuuden loppu vaiheessa mun oli kyllä ihan pakko lykätä tyttö Nikolle, sillä tämä neiti ei ole mistään kevyimmästä päästä. ;)

Oon myös ylpeä meidän typystä joka oli tosi nätisti mummun sylissä toimituksen aikana. Jadella on nyt ruvennut olemaan eroahdistusta mua kohtaan ja rehellisesti sanottuna joudun juoksemaan salaa vessaankin, ettei tämä näe mua, sillä jos näkisi alkaisi armoton huuto. Mietinkin, että millainen show siitä tulee kun mä oon kaukana toinen vauva sylissä, mutta kaikki menikin onneksi paremmin kuin hyvin!


Koko konkkaronkka!

Ei kommentteja

Kiitos kommentista!