Äitienpäivä♥

 Ensimmäinen äitienpäivä vietetty! On se kyllä vaan niin mahtavaa olla äiti ja seurata tollasen pikkuruisen kehitystä. Ja sitä sanotaan, että elämä menee pilalle jos hankkii nuorella iällä lapsen, no minä sanon, ettei todellakaan mene! Vaikka se on totta, että lapsia ehtii hankkia myöhemminkin paremmassa elämäntilanteessa, mutta ei se sitä meinaa että elämä menisi pilalle! Lapsen tullessa elämä muuttuu, olit sitten minkä ikäinen tahansa. Mutta nyt annan tämän asian olla ja siirrytään siihen äitienpäivään :)

Rehellisesti sanottuna mun äitienpäivä oli ihana, mutta ei aivan sellainen miksi olin sen kuvitellut. Tämä on ensimmäinen ja viimeinen kerta kun meidän raha-asioista täällä mainitsen, mutta ei, meillä ei ollut rahaa lahjaan tai edes äitienpäivä kakkuun, mutta ei se mitään, paras lahja mulle on Jade! Vaikka olishan se ollut mukava saada jotain pientä tai edes nukkua pidempään ja saada aamupala sänkyyn, mutta tottakai heräsin ennen Nikoa Jaden kiljumiseen, joten mitkään aamupala sänkyyn -suunnitelmat eivät onnistuneet. Mun ensimmäinen äitienpäivä oli mulle normipäivä.
Oli Niko mulle yöllä väsännyt ''kortin/lahjan'' tietokoneen taustakuvaksi<3
 Päivällä lähdettiin Vaasaan mun vanhempien luokse ja siellä kyllä sain sitä kakkuakin. On mulla kyllä paras äiti!♥ En olis ikinä voinut kuvitella, että mun äiti olis ottanut raskaus uutisen niin hyvin ja ollut vielä aivan mahtava tuki! Jos itse joudun joskus vastaavaan tilanteeseen, mihin olen äitini laittanut, niin toivon että osaan olla yhtä ymmärtäväinen ja hyvä tuki kuin hänkin on mulle ollut. Hups, taas tämä meni tämmöseksi lässynlääksi :D
Nojoo hyvää äitienpäivää vielä kaikille ihanille mammoille! Me ollaan vahvoja naisia

Ei kommentteja

Kiitos kommentista!