Nukkuumattii, nukkuumattii..

Sitä ei ole ainakaan meillä näkynyt viimeseen kuukauteen! Mihin se hieno univaihe on kadonnut, kun nukuttiin hyvin ja herättiin vain kerran? Nykyään Jade menee yö unille 20-21 välillä ja ensimmäisen kerran herää 23-00 ja vaatii maitoa ja sitten herätään vielä 01 aikaan ja vaaditaan jälleen maitoa! Ja loput yöstä herätään sitten todella paljon tai sitten ''vain'' kerran tai kaksi. Mutta nua 2 kertaa on niin pakolliset ajat ja silloin neiti herää aina. Eniten mua käy kuitenkin Nikoa sääliksi, sillä mä en edes herää melkein ikinä, kun Jade herää! Ja se oikeesti harmittaa ja suoraan sanottuna v*tuttaakin kun en herää. Monet olisi varmaan ilosia että  jes mies hoitaa yöt! Mutta en mä oo, enemmänki tunnen syyllisyyttä siitä että mä oon kuuro öisin ja Nikon on pakko herätä.. vaikka tottakai tua voisi mua pökkiä hereillekkin ja oon sanonukkin, että tekis niin, mutta ei kuulemma halua. Tänäänkin kysyin, että kuinka Jade nukkui yön, niin ei kuulemma ollut edes jaksanut laskea niitä kertoja kun heräs. Mä kun taas heräsin niin ilosena että jes Jade on vissiin nukkunu yön hyvin, kun en oo kuullut mitään!.. Joopajoo nin justiin. hyvä minä.

 Varattiin tänään sitten aika 7kk neuvolaan, vaikka se ei ole pakollinen. Ajateltiin kuitenkin mennä vähän juttelemaan tästä nukkumisesta ja muutenkin onhan se kiva päästä kattomaan Jaden mittoja, luultavasti myös korvat katotaan, ettei siellä sitten ole jotain mikä neitiä valvottaa. Tosin korvatulehdukseen en oikein usko, sillä Jade vaatii  aina kun herää maitoa. Tutti voi kelvata kyllä aluksi, mutta n. puolentunnin päästä neiti taas huutaa ja silloin ei enään se tutti kelpaa, vaan se on se pullo.
Mä en ymmärrä miten muka voi olla nälkä noin usein, tai no tiedän ettei se ole nälkä, ei voi olla! Mutta mikäs sitten? Jade syö iltaisin vauva lautasellisen puuroa ja siihen päälle velliä kun menee sänkyyn, mutta silti herää nukkumaan menosta n. 2-3 tunnin päästä.

Me oltiin siirretty jo Tuuti2 maitoon, mutta nyt vaihdettiin se takaisin Tuuti1 ja heti samana yönä yö parani niin, että Jade heräsi vain ne 2 kertaa ( 23-00 ja 01), mutta viime yö olikin sitten taas todella huono, niinkuin aiemmin jo kerroinkin.
Joten ei se varmaankaan maidostakaan johtunut, mutta pysytään silti nyt tässä Tuuti1

Oon myös lukenut että tässä iässä (5-7kk) on aika usein vauvoilla tämmöinen huonon unen kausi? Eli oiskohan vaan sitä, mutta toisaalta se ei selitä tätä meidän neidin maidonhimoa öisin..
Apuja?

Ei kommentteja

Kiitos kommentista!