Terveisiä remontin keskeltä.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14540191/?claim=yzb597gfgg4">Follow my blog with Bloglovin</a>
KAAOS.
Se sana kuvastaa tällä hetkellä täydellisesti meidän asuntoa.
Minä, armoton siivoushullu meinaan menettää järkeni, kun en voi edes imuroida. :D
Olohuoneessa lojuu ainoastaan sohva ja tv-taso ja kaikki muu tavarahärpäke on ängetty Jaden huoneeseen. ahdistusmaximus. Mä vihaan tätä sotkua! Uskokaa tai älkää, mä ehdin jo itkeäkkin tän lattian vuoks kun se on niin ruma! :'D Pitää yrittää pysyä mahdollisimman paljon poissa kotoa niin ei ota päähän läheskään yhtä paljon kun täällä ollessa.

Kaaoksesta huolimatta arki sujuu ihan normaaliin tapaan. Remppaukkelit ovat täällä päivässä n. 2-4h ja se aika me ollaan yleensä jossain muualla poissa tieltä. Remontti tosiaan aloitettiin maanantaina ja sitä jatketaan vielä n. viikon verran. Olohuoneesta ja  eteisestä/käytävästä on laminaatit irrotettu ja se märkä karvahuopa hiottiin tänään pois. Perjantaina laitetaan uudet laminaatit paikoilleen ja remppaosuus olkkarissa ja eteisessä on valmis. Sitten on vielä keittiö ja sille sama rumba.
Mutta kyllä mä selviän!






Jade ei ole onneksi piitannut remontista yhtään mitään. Taitaa vain nauttia, kun jalkojen alla ei ole enään liukasta laminaatti lattiaa, vaan ruma betonilattia :D

Vitsit, että mä oikeasti odotan sitä päivää kun tämä on ohi! Saa laittaa tavarat paikoilleen, nostaa jalat pöydälle ja ottaa rennosti ilman stressiä, edes sen pienen hetken.

Ei kommentteja

Kiitos kommentista!