Aamuvirkku neiti, iltavirkku äiti.

Huomenta!

Ihmismäinen herätyskellomme otti tähän päivään pienoisen varaslähdön ja päätti, että kello 05:20 on hyvä aika herätä. Eipä siinä auttanut enään tutitukset ja tuutulaulut, pakko oli nousta.
Toivottavasti nämä Jaden aamut ei tästä enään aikaisemmiksi muutu. Viikko viikolta Jade on ruvennut heräämään vain aiemmin ja aiemmin. Vielä kuukausi-kaksi sitten herättiin 9-10 aikoihin, siitä se muuttui kahdeksaan ja nyt viimiset pari viikkoa ollaan herätty 07-08. Hatun nostot niille joilla ennen kuutta herääminen on arkipäivää!
Kuten arvata saattaa, äiti on nyt hieman väsynyt:D Itseään saa toki syyttää, kun ei osaa mennä aikasin nukkumaan. Se on vain sellanen tosiasia, että on ihme jos minä meen ennen klo. 23 nukkumaan. Viime iltayökin venyi puoli kahteen.hupsista.






Jade jaksoi olla tunnin hereillä ja sitten alkoi se väsykitinämarina, joten puoli seitsemän lykkäsin tytön takaisin sänkyyn ja sinne sammui kuin saunalyhty!
Vielä on yksi ongelma. Minä. Minä oon hereillä, pirteänä, toistaiseksi. Sitten se kamala väsymys iskee kuitenkin juuri siinä vaiheessa kun Jade herää ''yöuniltaan'' ja päivä saa alkaa.
Täällä mä nyt yksin istun ja mietin kahden niin vaikean asian ratkaisua: menenkö takasin nukkumaan ja pyörin sängyssä 3 tuntia, ennen kuin saan taas unta vaiko istun ja jumitan tässä sohvalla syöden suklaamuroja ja menen illalla nätisti aikaisin nukkumaan(joka ei tule onnistumaan)
Hmm, toisaalta, en jaksa liikkua, joten jään tähän.
Hyvää tiistaita kaikille!


Ei kommentteja

Kiitos kommentista!