Piristystä seinille Lidlistä!

Mä olen jo pitkään kattellut tänne asuntoon kaikkia kivoja seinätarroja, mutta jostain syystä en oo ikinä saanu aikaseks tilata niitä. Jaden huoneeseen oon haaveillut niitä iki-ihania pöllö tarroja! Ehkä joskus mä saan aikaseksi tilata ne.

Eilen käytiin Lidlissä ja tapani mukaan kiersin läpi myös ne tavara korit ja oi että! Mitäs mä löysinkään. Niin täydellisen seinätarran Jadetsuikkelin huoneeseen. Vaikka tässä ei nyt niitä pöllöjä olekkaan, niin tämä istuu todella hyvin Jaden huoneen tyhjälle ja valkoselle seinälle. Jälkeenpäin vaan tajusin, että olisi ehkä pitänyt ottaa näitä 2kpl, sillä vaikka kuinka yritin laittaan näitä vähän ympäri seinää, jäi se silti sellaseksi pieneksi tarra läntiksi. Pitää siis tehdä uusi reissu Lidliin ja hakea uusi tarra arkki kun niitä on vielä jäljellä. Sitä en tosin tiedä, että kuinka nämä pysyy seinässä, mutta toisaalta nämä oli kyllä niin edullisia, että ei se nyt maailmaa kaataisi jos eivät kovin laadukkaita ole.
Toivotaan nyt kuitenkin, että Jaden perhoset pysyy seinässä.




Ei kommentteja

Kiitos kommentista!