Messu neitsyys menetetty - Lapsimessut 2017

  
Nyt on ensimmäiset lapsimessut takanapäin ja aika jees fiilis jäi. Ensi vuonna ehdottomasti suunnattava sinne uudestaan!

 Tarjolla oli paljon kaikeanlaista herkkua! Ei suuhun laitettavaa niinkään, (vähän kyllä sitäkin) vaan enemmän niin sanottua silmäruokaa. Oikea lastenvaatehullun valtameri. Vaatteiden lisäksi messuilla oli toki myös paljon leluja, lastentarvikkeita, sekä ilmaisnäytteitä. Lapsille löytyi myös hurjasti virikkeitä, kuten iso legopiste, temppuratoja, paloauto, pallomeri ja muita pienempiä paikkoja joissa kivaa tekemistä.



Rehellisesti sanoen mä en ottanut messuista ollenkaan selvää etukäteen. En siis tiennyt yhtään mitään mitä odottaa. Mulla ei myöskään ollut mitään tiettyä mitä lähdin hakemaan, muutamaa juttua lukuun ottamatta. Lähinnä siis mututuntumalla mentiin ja kierrettiin hypistelemässä kaikkia ihanuuksia.
Pakko myöntää, joihinkin asioihin lievästi petyin. Olin kovasti odottanut Mini rodinia, mutta sitä ei ollut tarjolla kuin vain muutama rekki ja aika heikolla valikoimalla. Vimmalta olin myös lähtenyt hakemaan Noelille lettibodya tai leggareita, mutta niitäkään ei ikävä kyllä ollut ollenkaan tarjolla. Lettiä löytyi ainoastaan aikuisten mustissa leggareissa ja lasten tunikoissa. Mun viimeinen toive, gugguun nauhallinen tupsupipo värissä water blue - ei enään kokoja, ei edes varastossa. Myös papulta mun toivomat polvipaikat juuri toivotussa koossa oli mennyt. Vähän ärsytti. Mutta aloittelijan moka, olin vain liian myöhään paikalla.

Me messuiltiin lauantaina ja messukeskukseen suunnattiin heti aamusta. Suoraan gugguun osastolle, eikä tarvinnut edes jonottaa, jes! Sieltä nappasin Nopsukalle limen värisen unisex bodyn ja lime/whitesand leggarit. Olisin halunnut samanmoisen setin myös waterblue värissä, mutta bodyja en löytänyt ollenkaan. Mun budjetti ei todellakaan ollut mikään suuri ja oon sen verran pihi akka, että sen myytävän tuotteen täytyy oikeesti aiheuttaa semmonen ''pakko saada'' - efekti, että mut sais sen ostamaan. Tosiaan pienen budjetin vuoksi en viitsinyt laittaa gugguuseen enempää rahaa, sillä ajattelin, että vimmat, rodinit ja muut heräterekit on vielä kiertämättä. Olisi vaan pitänyt pistää haisemaan kun siihen oli mahdollisuus. Oltaisiin kyllä vielä palattu gugguun osastolle, mutta jonot olivat niin jäätävät, että jätettiin väliin
 Haban osastolta ostin Jadelle ja Kaspianille kivan leikki pizzasetin. Aivan hävettää sanoa, mutta mitään muuta mä en tuon ja muutaman gugguun vaatteen lisäksi messuilta ostanut. Oikeesti, miettikää! Miten se on edes mahdollista. Kuka pystyy lähtemään lapsimessuilta vain muutaman pienen ostoksen kanssa? 
No minä näemmä ainakin.


Kuten alussa sanoin, messuista jäi kuitenkin hyvä fiilis! Oli ihana kierrellä ja katsella kaikkia hienoja kuoseja sekä muita tuotteita. Vimman piste jäi erityisesti mieleen, sillä se oli täynnä ihanan värikkäitä ilmapalloja muuten tummasävyisen valikoimansa piristämiseksi. Iso plussa myös aivan mahtavalle liberon vaipan vaihtopisteelle!
Jos jotain parannettavaa ensi vuoteen, niin ainakin isommat kulkuvälit pisteillä. Vaunujen kanssa aika ahdas ja vaikea kulkea vaaterekkien välissä. Siitä syystä myös monet vaatteet jäivät kunnolla katsomatta, kun ei sinne vain yksinkertaisesti päässyt. Näin siellä myös yhden imetyspisteen, en tiedä oliko niitä enemmän, mutta jos ei, niin mun mielestä ainakin voisi olla. Tai edes enemmän istumapaikkoja jossain sivummassa. Näin pikaisesti ajateltuna ainakin nämä tuli mieleen.

Me saatiin messuille blogipassi ja bloggaajien kesken arvottiin mahtavia näytteilleasettajien tuotekasseja! Minä, joka en koskaan oikeasti voita yhtään mitään voitin sellaisen! Ihan huippua! 
Paketin sisällöstä lisää seuraavassa postauksessa, tässä kuitenkin jo pieni kurkistus sinne.



4 kommenttia

  1. Mä ostin pelkästään Blaan mekon tytölle messuilta. :D Jos johonkin petyin messuilla, niin odotin kyllä enemmän alennuksia ja toisaalta taas uutuuksia. Oon kans ylipihi enkä sitten alkanut ostelemaan normihintaisia, vaan mielummin harkitsen ennen kuin ostan jotain mille ei ole akuuttia tarvetta.

    Oli kiva törmätä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo isommat alet olis kyllä ollu enemmän kuin kivat! Haha kuulostaa tutulle! :D
      Niin oli! :)

      Poista
  2. Oli kyllä hienot messut. Viime vuonna kävin ensimmäistä kertaa ja siihen verrattuna nyt oli edistytty. Ainakin minun mielessä. Esimerkiksi se vaipanvaihtopiste oli huomattavasti paremmalla kohtaa kuin viime vuonna sen ollessa heti portaita alastullessa (mistä ottamasi kuvakin on). Lettilegginsit himoitti, mutta sieluni silmin näin tällä viikolla ne kaikki äidit jotka legginsejä osti kulkevan uusissa pöksyissään. Päätin olla olematta yksi heistä :) Vimmalta lähti pojalle kyllä paita. Kirjoja ostin. Minun ostokset voi lukaista täältä (postauksen lopussa) https://himasaimi.blogspot.fi/2017/04/lapsimessut-poimi-vinkit-viikonlopulle.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä, että oli kuitenkin edistyneet viime vuodesta! Ehkä ensi vuonna siis myös jotain parannusta huomattavissa. :) Meillä taas oli nyt aluksi hieman hankaluuksia löytää vaipanvaihtopiste, mutta sitte kun se löydettiin niin oli kyllä ihan hyvällä paikalla!
      Joo aivan :) Mä olisin varmaan lasten koossa voinut ostaa myös itselle lettilegsut, mutta kun ei niitä ollut. :/
      Täytyy käydä lukemassa. :)

      Poista

Kiitos kommentista!