Kamera

Eilen haettiin Nikon kans mulle uus kamera. (http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/digikamerat/nikon-coolpix-l810-digikamera-musta-9489444Tossa on linkki mistä näätte enemmän tietoja uudesta kamerasta.
Vanha kamera siis hajos käsiin, eka muistikotti rupes kettuilemaan eikä toiminu ja sitte koko kamera lahos perässä :D no olihan se mulla ollukki jo vuodesta 2009 ja mulla ei mikään ikinä oo kestäny noin kauaa joten oli ehkä aikaki hankkia uus :DD No hyvin se kamera mua palveli nää viimeset vuodet, vaikka en oo ikinä oikeen mitään kuvaillukkaan ennen ku blogin alotin :D

Tänä aamuna tutustuin kummiski vähä paremmin tohon uuteen kameraa,
tässä nyt jotain kuvauksia :) (huom. opettelen vasta käyttämään tota, enkä ikinä oo harrastanu kuvaamista :D niin tarkennus jutut sun muut on vielä vähä hukassa mulla :D)

Tässä siis vanha kamera
tolta näytti näyttö hajonneena, entie mistä tullu kun ei ollu kumminkaa tippunu tai mitään



MAM -pullot on parhaita :)
Vauvakirja



Kissin pallo



pirpanan lelut, ei tosin vielä oo niille tullu käyttöä :D

tätä neiti kuitenki aika änkee suuhunsa :D taii no yrittää, ja sitten menee hermot kun ei onnistu :D


''Miten niin mun käsi on oudosti?'' -pirpana

häntä <3

Karvawauwwa





Ei kommentteja

Kiitos kommentista!