Minä&Niko

Ajattelin nyt tehä postauksen siis meistä, musta ja Nikosta :)



Kaikki alkoi siis vuonna 2011.

Ensimmäisen kerran tavattiin Maaliskuussa Laihialla, eli siis nikon kotipaikkakunnalla.
Itte olin sielä ekaa kertaa, en tosin Nikon luona vaan hänen parhaan kaverinsa luona johon mä olin justii tutustunu :D
Ainoot asiat mitä muistan Nikosta kun hän tuli sinne sisälle oli että sillä oli kädessä battery (:D) ja musta t-paita missä oli jotain punasta, (ömm vaikka oli talvi?) :D noh muuta en sitte paljoo muistakkaan, koska siinä vaiheessa en oikeestaa kiinnittäny edes hirveeseti huomioo Nikoon :DD

Nähtiin myös kaveriporukoiden keskellä keskustassa sillon tällön, mutta eipä me mitään puhuttu.
Mitään muistikuvaa siitä ei ole että miksi oon menny Nikolle puhumaan, mutta kunnolla siis tutustuttiin joskus huhtikuun lopussa Vaasan nuorisoseuras.. Nyt härittee kun en oikeesti muista et miks oisin yhtäkkiä sille menny puhumaan. :D No mut kummiski siitä se sit lähti, ainaski mun osalta :DD

''Rakkauden'' tunnustus tuli kuiteski ekana tolta toiselta osapuolelta toukokuun 24 päivä :D Facebookissa, hah kyllä :D Mutta ihan toooosi hellusesti se ilmas sen;

''julle.. tota.. ei nyt varmastikkaa oo hyvä hetki sanoo mut tota.. ;333 taidan vähä pikkuse tota.. ;s olla tykästyny suhu ku soot tommone ;33 örh...''


Mun ihana<3

Muistan sen, aina ku Niko vei mut kotiin sen mopolla ni sitte ko halattii ni se nosti mut aina siihe tankin päälle, naws<3 :D (se sen mopo oli semmone kyykky malli jotai kaikki luuli aina kevariks) :D



''Virallisesti'' meidän säätö alko koulujenpäättäjäisinä 3.6.11 (mun synttäri päivä ;DD) Se päivä ei oikeen putkeen aluks menny ja siinä sitte ite ainaki tajusin kuinkä tärkee Niko oikeesti mulle on.

Ensimmäisen pusuni sain sitte 6.6.11 samalla kun Niko vei mut töihin, eikä oikeen perinteinen ensipusu ollukkaan.
Siinä siis sitten halattiin ennenku Niko lähtis pois, no se sitte jäi siihen vielä seisomaan ja aikamme siinä vaan tuijoteltii toisiamme, kunnes tokasin ehkä vähän ilkeeseen sävyyn että; ''No meinaakko sä tehä jotai!?''
No Niko teki työtä käskettyä ja nappas mua päästä kiinni ja anto kunnon muiskun :D<3



Seurustelemaan alettiin siis 17.6.11, ja sekin alko sillä kun taas jälleen Niko oli lähössä kotiinsa Laihialle ni siinä ennen ko hyppäs kevarinsa kyytiin niin kysäs että koska tästä meidä jutusta vois tulla jotai vakavempaa ja töksäytin siihe sitten vaan että ''vaikka heti'' :D Joo ei kyllä olla näköjään kovin romanttisia haha :DD No tapansa kullakin :)



Vähän reilu vuosi siitä sitten kihlauduttiin Saksassa 23.7.2012 :)
Kihlautumisesta oltiin kyllä puhuttu ennemmin, mutta siis joo sekin oli sellanen keskellä yötä päähän pisto että nyt mennään kihloihi, se vaan jotenkin tuntu vissiin sitte molempien mielestä justiin oikeelta hetkeltä :D


Tässä sitä jaksetaan kattella toisiamme edelleen näin 2 vuoden & 4 kuukauden jälkeen <3
Esimmäinen kuva meistä 6/2011




Pusukuva 6/2011

Laskettelemas 2/2012

Pusuttelua Saksassa 7/2012

Kaverikuva 10/2012

Serkun häistä 8/2013





Ei kommentteja

Kiitos kommentista!