Blogitauko & unettomat yöt

Voisin aloittaa tämän kirjoittamisen ensin kiroamalla hampaiden tekoa, mutta sitä olen tehnyt jo koko viikon, joten eiköhän se riitä. Harvoin, itseasiassa lähes koskaan meillä ei ole yöt kärsineet näin pahoin hampaiden vuoksi. Viisi päivää putkeen Jade heräsi monta kertaa yössä. Välillä nukkui neljäkin tuntia putkeen ja välillä herättiin miljoona kertaa tunnin sisään. Ihanakamala vauva-aika palasi hyvin mieleen näiden unettomien öiden myötä. Niin ihanaa!

 Ainakin neiti on nyt 4 hammasta rikkaampi! Yhteensä Jadella on nyt huimat 12 hammasta, jippii! :D Jade teki siis neljää hammasta kerralla ja nyt vihdoin niistä viimeisin tuli läpi. Yötkin on nyt onneksi rauhoittunut sitä mukaan ja sujuu samaan tapaan kuin ennenkin. (kopkop* Jade on herännyt jo 4 kertaa tämän postauksen kirjoittamisen aikana)

Blogin hiljaisuutta ei toki voi laittaa vain huonojen yöunien piikkiin, vaan se on se laiskuus. Se on yllättävän haastavaa kaivaa ensinnäkin se kamera tuolta kaapista ja ruveta niitä kuvia ottamaan. Varsinkin nyt, kun tua neitikään ei ole mikään mailman helpoin kuvattava, sillä paikallaan pysyminen on niin hirrrveen vaikeeta! Kun pyysdän hymyilemään kameralle nätisti saan vastaukseksi kauniin irvistyksen tai kulmien kurtistuksen. :D Tai kun ajattelen, että voi jummijammi tästä saa loistavan kuvan! -Niin eiköhän Jade juuri silloin syöksy jonnekkin muualle, kun painan kuvanotto nappulan pohjaan. Varautukaa siis siihen, että pian täällä voi näkyä vaan mun pärstää, kun ei mulla oo muuta kuvattavaa. Noeikai, en mä nyt niin ilkeä voi olla. :D
Enköhän mä nyt pian pääse taas kuvailun ja bloggailun makuun ja nää tauot pysy poissa.
Nyt nousen tästä ja menen tutittamaan Jadea viidettä kertaa.
Maanantai.. Hyvää sitä kaikille!

4 kommenttia

  1. Jotenkin mukava lukea näitä sun höpistelyjä, ja huomasinkin että saatamme ehkä asuakin samalla paikkakunnalla, sittenhän vasta "innostuinkin" jos näin nyt voi edes sanoa! :D

    terv. pikku flikan mamma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäät mun höpinöistä. :D Asutteko tekin Vaasassa? Mulle saa laittaa viestiä tai vaikka kaveripyyntöäkin facebookissa jos siltä tuntuu :D(JuliaKotajärvi)

      Poista
  2. Vieläkö yritätte toista :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!