Instaweek #2

Taas viikko vierähti ja on aika katsoa instagramin kuvasaldo!
Viime viikko oli aika hiljainen instailun, kuten myös blogin ohella, mutta enköhän mä tästä pian taas pääse vauhtiin. :)


-Makuuhuone sai uutta ilmettä!<3
-Mä oon taas blondi, vihdoin ja viimein! : DD
-Tiistaina mun vanhempien luona oli PartyLite -kutsut. Nyt vaan oottelen mun ihanaa kynttilää saapuvaksi!


-Muistoja: Jade ja Oliver 4kk<3 Niin suloset!
-Vielä vähän muistoja: Jade 5 päivän ikänen. Minun mini! Vauva on kadonnu ja tilalle kasvanu iso tyttö.<3
-Aamupalalla. (Laatu++++)
-Aamuselfiet tietysti jadenkans. :)

Huomenna jatkuu taas taimitarha, jee! On edes yhtenä päivänä viikossa varmasti jotain tekemistä.
Hyvää alkuviikkoa!

1 kommentti

  1. Ootko käyny Ristinummen avoimella päiväkodilla? Siellä on kans paljon toimintaa. http://www.vaasa.fi/Suomeksi/Lapset_nuoret/Varhaiskasvatuspalvelut__Paivahoito_/Leikkitoiminta/Ristinummen_avoin_paivakoti_

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!