Vaaleiden kulmakarvojen pelastus!


Mulla on aina ollut tooodella vaaleat kulmakarvat ja ripset, ellei lähes valkoset.
Kulmien piirtämisen alotin jo joskus 12-vuotiaana, sillä usein sain kuulla että näytän aivan haamulta tai albiinolta.. Nyt tua jo naurattaa, mutta eipä naurattanut silloin. Niinpä siis Julia 12v. nyppi kaikki kulmansa veks ja rupesi niitä piirtelemään. Voitte vaan kuvitella miltä ne näytti!

Sitten kun kulmat kasvoivat takaisin rupesin värjäämään niitä. Ei siinä mitään se on ihan kiva, ainakin jos se väri tarttuis näihin.. Parturissa se kyllä juu tarttuu, mutta ne on vitivalkoset taas kuukauden päästä. Mä olen myös miettinyt sitä kestopigmenttiä, mutta se on mun kukkarolle turhan kallis ja toiseksi, pitäs olla sitten joku joka oikeasti ne osaa laittaa.


Yhdestä facebook keskustelusta bongasin sitten tälläsen kun; kulma maskara. Mietin, että niin siis mikä? Se on kuin kulmakynä, mutta vain ripsari muodossa. Näin ainakin mä ajattelen. :D
Pakkohan mun oli tämä sitten käydä ostamassa. 
Anttilasta löysin sitten tälläsen Isa Dora merkkisen kulma maskaran, eikä hintakaan päätä huimannut. Taisi maksaa n. 10e



Tätä käytetään just niinkun ripsiväriä, mutta vain kulmiin! Helppo juttu siis, vaikka multa kyllä tota väriä löytyy välillä otsastakin kun huidon menemään :DOmasta mielestä tää on kuitenkin parempi kuin kulmakynä, sillä tää on niin nopee ja helppo kun saa vaan sutasta noihin karvoihin sitä väriä. Kulmakynällä taas joutuu taiteilemaan, että kulmista saa edes samanlaiset.


Tällä hetkellä mun kulmat rehottaa vähän joka suuntaan, koska vihaan nyppimistä, sillä se sattuu oikeesti niin paljon! Enemmän ku tatuointi :D Mutta ehkä mun kuitenkin pitäs uhrautua..


Ei kommentteja

Kiitos kommentista!