Huippu huvipuisto koko perheelle - päivä Powerparkissa!



Moikka! 

Ensimmäistä kertaa ikinä yritän näpertää puhelimella postausta. Kirjoitusvirheitä on siis varmasti luvassa näillä nakkisormilla. Mutta katsotaan mitä tästä tulee! 

Ensinnäkin meidän kesä on sujunut tosi hyvin! Varsinkin nyt kun on ollut nämä helteet, niin niistä on kyllä nautittu. 
Tällä hetkellä tosin fiiliksen vetää hieman matalaksi meidän keittiössä tapahtunut vesivahinko ja siihen tehtävä remontti, joka alkoi tänään. Nyt on vain kovalla sisulla selvittävä ~6 viikkoa ilman kunnon keittiötä. 

Me ei oltu etukäteen suunniteltu tälle kesää mitään reissuja, sillä Niko on ollut viikot ja viikonloput töissä. 
Viime sunnuntaina päädyttiin kuitenkin mahtavalla porukalla Powerparkkiin! Mukana oli mun sisko lapsineen, mun vanhemmat, sekä minä, Jade ja Kaspian. Noel sai jäädä Laihialle yökyläilemään. 



En viime kerrasta edes muistanut, että siellä olisi niin paljon laitteita jopa näin pienille. Jade ja Kaspian pääsivät moniin laitteisiin yksin ja osaan vanhempien seurassa. Nämä hurjapäät olisivat jopa halunneet kaikista hurjimpiin vuoristoratoihin! Niihin pääsyä joutuvat kuitenkin odottamaan vielä muutaman kesän. :D

Pakko sanoa, että mä olen tosissani yllättynyt kuinka hienosti reissu meni lasten osalta. Päivä oli todella kuuma ja siellä talsittiin menemään 8 tuntia, eikä lapset valittaneet ollenkaan. Myös aikuisten mennessä laitteisiin Jade ja Kaspian odottelivat nätisti paapan kanssa muita.
Mä olin aivan varma, että siellä oltaisiin jouduttu käymään läpi jäätäviä raivokohtauksia, kun kaikkiin laitteisiin ei päässyt tai muuta vastaavaa. Mutta ei onneksi!




Kaikin puolin mahtava päivä, kiitos siitä mukana olleille. ❤️
Omat laitteet jäivät tosin aika vähälle ja mietittiinkin, että olisi hauska tehdä myös pelkkä aikuisten huvipuistoreissu. Ei ehkä enää tänä kesänä, mutta ehkä ensi vuonna? 

Jos mietitte mitä tehdä kesällä perheen kanssa, niin ehdottomasti suosittelen Powerparkkia! 
Mahtavat laitteet, kauppoja, erilaisia ja hyviä ruokapaikkoja. Varmasti paljon tekemistä kaiken ikäisille! 😊


3 kommenttia

Kiitos kommentista!