''Vähän jäissä, pienissä häissä!''



Rakas isoveljeni sanoi eilen tahdon!
Eilen oli kyllä niin ihana ja onnea täyteinen päivä, että huhhuh! Mä en oo koskaan ymmärtänyt sitä miksi jotkut itkevät häissä, sillä mikä niissä nyt muka niin liikuttaa? Nyt ymmärrän! Pakostakin siinä herkistyy kun oma veli on maailman onnellisin ja sitä onnea saa olla mukana todistamassa. Syystäkin veli on onnellinen, sillä hän nai maailman kauneimman ja ihanimman, juuri hänelle tarkoitetun naisen! Toivon, että itsekkin vietän vielä joskus yhtä ihanan päivän.

Noh mitäs muuta tässä sanomaan kuin, että onnea vielä kerran teille rakkaat Mari & Sami!
^






Häistä kun puhutaan, niin rupesin miettimään, että millaiset häät minä haluan? Tähän asti mulla ei ole ollut kuin tasan yksi toive mun omia häitä kohtaan ja se on se, että mun isä taluttaa mut alttarille! Mä voin mennä naimisiin vaikka paskaläjässä, kunhan isä on mua taluttamassa. :D Ainakin melkein. Isä on mulle todella tärkeä ja rakas, mä olen isin tyttö!

Mä en ole ollut kuin muutamissa häissä ja kaikki niistä on olleet aika erilaisia. Mutta nyt tiedän minkälaiset häät suurinpiirtein haluan. Me ei olla kuitenkenkaan menossa naimisiin ainakaan vielä pariin vuoteen, joten nou hätä!

1 kommentti

Kiitos kommentista!