Hemmottelu päivä





Tänään on ollut ihanan rento päivä! Tämä ihanuus alkoi heti aamusta, kun sain nukkua pidempään ja Niko nousi Jaden kanssa jo seitsemältä. Olisin voinut nukkua vaikka koko päivän, mutta Vaasassa piti olla jo sen verran aikasin, että pitkään nukkumen jäi vain mun haaveeksi. Mutta eipä se haittaa, sillä korvikkeeksi siitä sain ihanat kynnet! Mulla olikin jo kamala ikävä näitä ihania, hienoja ja pitkiä kynsiä. Omat kun katkeaa sitä tahtia mitä kasvaa. Yritin myös yhdessä vaiheessa väsätä kynsiä itse, mutta eihän siitä mitään tullut. Harjottelulla se olsisi voinutkin ruveta onnistumaan, muttakun mä olen tämmönen maailman kärsimättömin ihminen, niin en jaksa enään edes yrittää. Mielummin maksan se muutaman kympin kuukaudessa ja saan upeat kynnet, kuin se että menetän hermoni tuhat kertaa ja pilaan omat kynnet kokonaan :D



Hemmottelu päivään kuului myös pari tuntia lapsivapaata! Jade mummulaan ja siitä shoppailemaan itselle bikineitä. Kaupoilla vierähti taas enemmän aikaa mitä ajattelin ja mukaan tarttui myös hieman enemmän kuin piti, mutta kyllä mä sentään ne bikinitkin löysin! Yleensä kun se mitä on hakemassa jää ostamatta ja tilalle löytyy kaikkea muuta :D

Bikineistä päätellen jo varmaan arvasittekin, että seuraavana meillä oli suuntana ranta! Ihana nähdä taas välillä ystäviä, kun tuntuu, että olemassa on enään vain sukulaisia. Onneksi kuitenkin löytyy muutama ystävä jotka ovat jääneet pitämään yhteyttä lapsen tulosta huolimatta.
Rantailu olisi muuten ollut täydellinen, jos se sääkin olisi ollut. Nyt on joka päivänä ollut aivan mahottoman kuuma ja olen voivotellut sitä, kun ei pääse rannalle. No nyt kun saatiin Jade hoitoon ja rannalle päästiin, niin tottakai on niin viieä tuuli, että shortseilla ja lyhythihasella siellä paleli! Ainakin tämmönen vilukissa. Bikinit jäi siis tällä erää käyttämättä, mutta sunnuntaina olisi tavoitteena uusi yritys paremmalla säällä.
Hyvää viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja

Kiitos kommentista!