Isienpäivä.

Taas oon 3 päivää myöhässä tämän tekstin kanssa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan
Tämä ei ole ainut asia missä olen myöhässä, vaan myös isänpäivän suhteen olin asioissa todella jäljessä. Nikolta ja paapoilta jäi lahjat saamatta, sillä en keksinyt mitään ja sitten kun keksin oli jo liian myöhäistä tilata. Vaikka se lahja ei nyt tärkein olekkaan, niin kyllä mua silti otti päähän ja lujaa! Ei taida nää isänpäivät olla ihan mun juttu, ainakaan näiden kahden viimeisimmän perusteella.:D Viimevuoden isänpäivästä voit lukea tästä!

Päivää ennen askarreltiin Jaden kanssa pikakortit paapoille ja isille, pisteet siis siitä.



Isänpäivä aamu alkoi mukavasti kun Jaden kanssa herättiin puoli kymmenen aikoihin ja annettiin Nikon nukkua. Kahvinkeitin porisemaan ja Jade meni herättelemään isiä puoli 12 kortin kanssa. Jade ei tosin halunnut luovuttaa korttia isille, vaan piti sen mieluiten itsellään. :)
Sen verran kamala olen, etten tarjoillut aamupalaa ja kahvia sänkyyn. Ei Nikolla ole tapana syödä koskaan heti herättyään, paitsi tietenkin nyt. Niko teki itselleen ja mulle aamupalan, mikä tässä menikään väärin?


Ylpeä isi!

Puolen päivän aikaan minä ja Jade lähdettiin mun vahnempien luokse viettämään isänpäivää ja Niko jäi kotiin tekemään koulujuttuja (oli varmaan pirun hauskaa:D)
Minu isi oli tehny taas aivan super hyvää valkosuklaa kakkua! Namskis!


Ollaan me kyllä Jaden kanssa onnekkaita likkoja, kun meillä on maailman parhaimmat isit!

Ei kommentteja

Kiitos kommentista!